Welkom op ons wereldreis weblog!

Hallo allemaal!

Dit weblog is het komende jaar dé plaats om op de hoogte te blijven van alle avonturen en ervaringen tijdens onze reis. Over een kleine drie maanden is het dan eindelijk zover! Op 4 november 2008, om 17:20 vliegen we vanaf Düsseldorfvia Bangkok naar het eiland Koh Samui in Thailand.

Vanaf 4 november zullen we proberenons blog regelmatig vannieuwe verhalen en foto's te voorzien en jullie kunnen ook onze route en locatie volgen op de kaart. Wil je automatisch een mailtje ontvangen wanneer er een nieuw verhaal of een nieuwe fotoserie op deze site staat? Meld je dan aan voor mijn mailinglijst door je e-mail adres achter te laten in de rechter kolom.

Vergeet niet dat je een bericht achter kan laten.

Leuk dat je metons meereist!

Groetjes, Karlijn en Gijs.

Reacties

Reacties

Ids Thepass

Leuke site. Ga het zeker volgen. Ids

tilly spoor

zo........nog helemaal in afwachting van het grote avontuur....;))

we reizen graag mee ..........
kus map en pam

Willemien Beekhof

Spannend, ben nu al benieuwd naar jullie verhalen en foto' s ! kus, mam

Nicoline

Lieve Karlijn,

Jammer dat ik je door mijn weekje vakantie niet meer gezien heb en dag heb kunnen zeggen!

Ik wens jou (en Gijs) heel veel plezier op jullie reis. Doe voorzichtig, ga ervoor (want dit doe je denk ik maar 1x), en beleef alles bewust!

Liefs en alvast en fijne reis 04 november!

Nicoline

Nick Verveen

Kar en Gijsie,

heel veel plezier op jullie reis over en rond de wereld! Ik ga al jullie avonturen zeker volgen, helaas achter het beeldscherm:)

En gijsie, jammer dat je het huis gaat verlaten na ruim 4 jaar! Ik heb het iig leuk gehad.

Groetjes en kus,
Nick

Sten Verveen

Gijs en Karlijn,

ik hoop dat jullie veel plezier zullen hebben op de geweldige wereldreis! Zal de gezelligheid van jullie in de V.Z.Neyenveld straat missen.

Geniet ervan en ik zal 8 maanden lang meereizen!

Kusjes,
Sten

Annelie

Het was een heel gezellig afscheidsfeestje gisteravond. Leuk om jullie nog even gezien te hebben.

Hoop dat jullie een fantastische tijd hebben en mooie plekjes op jullie reis tegen komen.

Liefs, Annelie

Jel

Jongens wat spannend!
Ben zó jaloers!!
Jullie zitten nu hoog en droog in de lucht terwijl het hier echt van dat suffe weer is.
Lieverds, heel veel plezier en het aller belangrijkste: Geniet van elkaar.
Ben benieuwd naar jullie verhalen, komende maanden.

Liefs Jel

Floor

Ow jongens, wat ziet het er fantastisch uit allemaal! Echt tof dat jullie je duikdiploma hebben gehaald, stuk dapperder dan ik toen was.. Misschien moet ik toch maar af maken als ik dit zo allemaal hoor!
Ben benieuwd naar jullie volgende avonturen! Veel liefs

*****

Jaloers ......... Knuffels

marlies en hugo

beste wensen voor het nieuwe jaar en Gijs, nog gefeliciteerd met je verjaardag!
we lezen regelmatig jullie verhalen. hier is het lekker schaatsweer (voor sommigen). doen jullie iets aan sport? lichaamsbeweging waarschijnlijk: veel loopwerk?
hebben ze daar wel eens ijs gezien? wat is de nationale sport?
je merkt het: (domme) vragen genoeg!

groeten, marlies en hugo

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!